Hypoxi étrend

Fogyókúrás étrend

Először is szeretném a tévhiteket eloszlatni: az igazán tartós és egészséges fogyás nem gyors! A diéta közben soha nem szabad éhezni, mert az megijeszti a testet és leállítja a fogyást, ha éhesek vagyunk, együnk valami alacsony kalória értékű dolgot (alma, puffasztott rizs szeletek stb.).
Az uzsonna mindig 15 órakor van! A vacsorát este 7-ig meg kell enni!
Minden étkezéshez igyunk meg egy nagy pohár vizet!
Az étrendben sokszor szerepel asztalt gyümölcs, de figyelem, soha nem kandírozott!
A fogások mellé minden esetben fogyasztható még több zöldség. A lentebb megadott étrend nem kötelező, inkább csak egyfajta támasz annak, aki nem tud aznapra mit kitalálni, de szeretne egészségesen alacsony kalória tartalmú ételeket fogyasztani. Lényeges, hogy a Hypoxis étrendben a szénhidrátokat edzés előtt és lehetőleg délelőtt, a fehérjéket délután és edzés után illik fogyasztani.
A bőséges folyadékfogyasztás a salakanyagok fokozott ürítésén túl elősegítheti a tömeg megtartását illetve a fogyást is, ezért fogyassz naponta minimum 2-3 l alkoholmentes folyadékot, lehetőleg vizet, vagy nagyon jó hatással van a salaktalanító, nyiroktisztító tea! Javasolt naponta 2-3 csésze illatos és antioxidáns hatású anyagokban gazdag zöld teát is beépíteni az étrendbe, ezzel fokozhatod a szervezet anyagcseréjét, energiafelhasználását.
Koffeintartalmú italokat mértékkel tartalmazhat az étrended.
Az alkoholnak magas az energiatartalma és szénhidrátnak számít, így az alkoholos italok megnehezítik a fogyást, véleményem szerint a bor is alkohol, ezért az esti borozgatás kerülendő.
A cukrot rendkívül mérsékelt mennyiségő barna cukorral, vagy ami még egészségesebb, ellenőrzött helyről származó vegyes virág mézzel helyettesítheted. A legjobb azonban a juharszirup, mert az igazán természetes és hosszan felszívódó cukorláncokat tartalmaz. Nagyon figyelj oda a rejtett cukrokra! A kész ételek rengeteg cukrot és íz anyagot tartalmaznak, melyek növelik lerakódásaidat! Kész ételnek és rejtett cukorforrásnak számítanak az ízesített tejitalok, és az ízesített joghurtok is!
Főzéshez használj növényi olajokat, pl. hidegen sajtolt magolajat, lenmagolajat, de a salátákat extra szőz olívaolajjal is készítheted. Az olaj fogyasztását korlátozd, kerüld a bő olajban sütést, mert ez amellett, hogy nagyon sok fölösleges kalória, nagyon károsítja bőröd minőségét és megnehezíti a narancsbőr kisimulását.
Add meg a módját az evésnek! Ne siess, ne kapkodj, élvezd a körülötted lévők társaságát! Használj minden étkezéshez kis kanalat, kis villát, mert így ugyan annyi idő alatt kevesebb ételt tudsz megenni, mint mások, és végig együtt étkezel társaiddal.
Kerüld a mesterséges édesítőszerrel készült „light” édességeket, helyettük fogyassz aszalt gyümölcsöket. Módjával! Ha minden áron csokira vágysz, válassz fruktózzal készült termékeket!

Ne feledd: A fogyás akkor lesz sikeres, ha az étrend mellett min heti háromszor fél órát mozogsz pl.: Hypoxizol, és naponta 2-3 liter szénsavmentes ivóvizet vagy forrásvizet (400 mg/l körüli ásványi anyagtartalommal) is elfogyasztasz! Gondolj mindig a kemény edzésekre, mikor a liftnél állsz és válaszd inkább a lépcsőt, ez egy könnyű módja a kalória leadásnak és jobban felfrissít, mint a kávé.

21 napos hypoxi étrend javaslat