Edzésformák narancsbőr ellen

Mindenki szeretne kisimult, cellulit mentes popsit és combot. Hogyan lehet elérni?

Előző cikkemben már írtam arról, hogy mi okozza a narancsbőr kialakulását, és mi az ami hozzájárul annak eltűntetéséhez. A konklúziót röviden összefoglalnám a most érkezettek kedvéért (mert én sem szeretem, mikor csak a poént hallom a viccből) :)).

A narancsbőr a hideg testfelületeken alakul ki, általában nem létfontosságú szervek fölött, hanem inkább a méreganyag raktáraknak ideális testrészeken (popsi, combok, has). Eltűntetéséhez minden olyan mozgásforma és kezelés hozzájárul, mely fűti, melegíti a kötőszövetet akár konkrétan az adott testfelületen, akár az egész testen. Minden olyan mozgásforma és kezelés mely nem melegít, csak izmainkat és alakunkat teheti formásabbá, de narancsbőrünket meghagyja.

Mikor testünkkel foglalkozunk fontos megkülönböztetnünk, hogy csak testünk alakjával vagyunk-e haragban, vagy annak felszíne sem tetszik igazán. Amennyiben testünk alakja nem teszik, és a bőrünk nem narancsbőrös akkor első teendőnk, hogy igen-igen boldogok és felszabadultak legyünk, hiszen azon kevés áldott nőhöz tartozunk, akinek a bőre genetikailag elég feszes, és kevésség hajlamos a megereszkedésre. Az ilyen alkatú hölgyek általában később kezdenek ráncosodni, és nem is olyan mértékben mint kortásaik, illetve testük is egész életükben szebb és feszesebb marad társaiknál.

Testünket sok féle módon fogyaszhatjuk le, a legjobb erre a célra a testmozgás. A popsi és derék fogyasztásához a legideálisabb a lovaglás (pl.: lovagló gép). Ne felejtük ki a futást sem és persze az úszás még nagyon széppé teszi az egész testet. Az aerobik órák is jók, de általában nem mindenkinek, mert mindenkinek az az edzés a jó, amit nem követ túl erős izomláz, és mely alatt nem fullad ki teljesen. Mindig csak annyira kell megeröltetnünk magunkat, hogy rendesen kapjunk levegőt, már izzadjunk, és másnap reggel fel tudjuk kelni az ágyból. A közösen végzett torna tehát van akinek pont ez a szint, van akinek kevés, és olyan is, akinek sok. Akinek kevés, lehet, hogy marad még egy órára (és lehet hogy akkor már jó, vagy már túl sok is lesz). Akinek viszont sok, az van a legrosszabb helyzetben, hiszen nagyon ciki kiállni... és már kész is a túl megerőltető, oxigén szegény edzés, mely sokkolja testünket, és káros savakat szabadít fel, melyek rontják a fogyási esélyeinket.

Sokan kondigépeznek, hiszen azt ők szabják meg, hogy mennyit csinálnak. Ez már nagyon jól hangzik, ha nem kíméljük agyon testünket és bemelegítünk alaposan és szakszerűen.

Sokan választanak professzionális szalonokat, ahol mindenféle gépet meg lehet találni, és azokat személyzet segít beállítani és jól használni. Ilyen szalon például egy vibrációs tréner szalon. Ezek a helyek magas frekvenciájú rezgést használnak, mely megfeszíti az izmokat, és így kell a gépen állva tornagyakorlatokat végezni. Ez nagyon szépen formálja az alakot, hiszen az izom egész edzés alatt tónusban van, mely nagyon hasznos.

Figyelem a fent felsorolt mozgásformák a testünket formálják szépre, de hűtik a kötőszövetet és általában nem csökkentik a narancsbőrt. A narancsbőr gyarkorlatai következő cikkemben írom le részletesen. Tartson velem, és legyen hihetetlenül vonzó!