A Fogyókúra lényege - avagy mit tegyünk a sikeres fogyásért?

Olvasóimat előre figyelmeztetni szeretném, hogy most az igazság pillanata következik, ezért a gyengébb idegzetűek forduljanak el:))

A fogyókúrát már nagyon sok hölgy kipróbálta, ilyen, olyan, valós, vélt okok miatt, kisebb, nagyobb sikerrel. Úgy vélem, mivel még mindig olvasol, most is fogyókúrára szántad magad.

Gondold át, milyen volt az előző, mi volt a rendszer és mi a hiba. (Ha az előző sikeres volt, akkor köszönöm a figyelmet, és javaslom csináld ugyanazt, ha nem volt sikeres, olvass tovább)

Legyünk őszinték magunkkal, ahhoz, hogy tartósan szépek és karcsúak legyünk tartósan meg kell változtatnunk az étkezéshez történő hozzáállásunkat. Egy hirtelen, a testet sokkoló elvonókúra lehet, hogy lefogyaszt, de nem tudjuk megtartani, mert testünk közben hiányt szenvedett és ezt igyekszik az utána érkező anyagokból pótolni.

 

A fogyókúra kialakításakor fontos tudnunk, hogy mi a táplálék és mi az étel között a különbség. Az előző táplálja a testet, hosszú távon energiát biztosít, a második lehet, hogy finom, de nem eléggé tápláló, sok benne a felhasználhatatlan anyag, tömít, de nem tart egyensúlyban. Nem szabad sokszor elcsábulni „a gyorsan bekapok egy két finom falatot, most úgysem eszek rendesen, így nem lépem túl a mai kalóriát”- problémának, mert ilyenkor bűnözünk.

Mindenki bűnözik, és ritkán meg is lehet tenni, de nem lehet minden étkezést valami nasira kicserélni, mert attól lesz ám nagy a popi.

 

Mi is a táplálék? Élelmiszerek, melyek vitaminnal, ásványi anyagokkal, nyomelemekkel, értékes szénhidrátokkal, rosttal stb. töltik fel testünket, miközben éhségünket csillapítják.

Ilyen például: A zöldség és a gyümölcs NYERSEN!, párolva már inkább csak rost, de még így is remek. Fontosak az olajos magvak, a gabonák (pl.: hajdina, köles) puffasztva ill. főzve. Fehérjék (pl. hús, hal, tejtermékek, de nem az ízesítettek), fontos fehérje források a hüvelyesek, és az amarant. Szénhidrátnak pedig pl. ott van a teljes kiőrlésű kenyér, rizs, stb.

 

Mi az étel?: Termékek, melyeket ízük, külalakjuk miatt megkívánunk, és jóízűen elfogyasztunk. Látszólag eltömítenek, és jóllakottság érzését adják, de nem tartalmaznak testünknek igazán hasznos anyagokat. Ilyen a legtöbb főtt étel, hús körettel stb.

 

Most lássuk, hogyan kerül ez be testünk felhasználható energiái közé, és hogyan nem lesz belőle csak depó a hason. Fontos, hogy tápcsatornánk tiszta legyen, pangó élelmiszerektől mentes, és tartalmazza azokat a bacilusokat, gombákat stb. melyek segítik az emésztést. Különböző termékekkel javítható az anyagcsere és elősegíthető a megfelelő felszívás, ugyanúgy, ahogy testünket kívülről is mossuk különböző termékekkel, ugyanúgy mossuk, mosnunk kellene, belülről is. Fontos a bélrendszer tisztítása és a bélflóra helyreállítása.

 

A fogyás menete – milyen változások várhatóak, ha tudatosak lettünk?

 

A szervezetben kétféle zsír létezik, a bőr alatti és a zsigeri. Fontos tudni, hogy a fogyókúra először a zsigeri zsír mennyiséget csökkenti, ezért az elején nehezen indul meg a változás a látható, fogható zsírpárnákban. Amennyiben szeretnénk ezeket is látványosan eltüntetni, más, külső, gépes beavatkozásokra (hypoxi, vákuumos eljárások), kötőszöveti kezelésekre (fáslik, mezoterápia, krémek) kell gondolnunk.

Kutatók szerint a zsír anyagcseréjét ősi biológiai mechanizmusok szabályozzák, melyek segítenek túlélni az éhezést, a hideget, és az intenzív fizikai megterheléseket. A zsírraktárak egy szabályozó mechanizmus részei, a hő és energia háztartáson túl fontos szerepet játszanak a méreganyagok semlegesítésében, a testből történő eltűntetésében. A fogyásnál ezért nagyon fontos külön figyelmet fordítani a méreganyagokra, melyek ilyenkor felszabadulhatnak. Méreganyagaink kivezetését nagy mennyiségű víz és lúgosító termékek (zöld zöldségek, étrend kiegészítők) fogyasztásával kell megoldanunk. A méregtelenítést fokozza például a mexikói fügekaktusz, mely nem csak a tápcsatornát méregteleníti, hanem a szöveteket is.

A Nopal = mexikói fügekaktusz:

  • szabályozza a gyomor és bélműködést – tisztítja az emésztőrendszert
  • szabályozza a májfunkciót – segítve a méregtelenítést
  • szabályozza a vércukor szintet – elősegítve az éhségérzet csökkentését

 

A Slim Formulában található még:

Garcinia Cambogia kivonat, mely étvágycsökkentőként kiváló, az édeskömény, a gyömbér, a kurkuma és a zöld tea pedig energiával és antioxidánsokkal látja el a testet, hogy minél jobban viselje a változás időszakát.

 

Természetesen a Slim Formula egy javaslat, mindezen anyagokat lehet önállóan is szedni, esetleg más termékcsaládokból választani. Számunkra a CaliVita termékcsalád már bizonyított, ezért ajánlunk tőlük.