A karcsú derék recepje

Tisztán gondolom, hogy a megfelelően karcsú derék előfeltétele a megfelelő emésztés. Nem lehet egy has lapos és feszes, ha mögötte a belek tele vannak lerakódásokkal! A fogyásnál mindenki csak azért eszik kevesebbet, vagy könnyebbet, hogy leadjon a kötőszövetéből pár kilót, de arra soha nem gondol, hogy ha megkönnyíti testének az emésztést a minden napokban, akkor az a pár kiló fel sem megy, hiszen gyakran az nem is zsír, csak salakanyag a bélben.

Amikor egy reggelen, arra ébredsz, hogy nem tudod összegombolni kedvenc nadrágod, az nem feltétlenül jelenti, hogy meghíztál véglegesen, csak azt, hogy nem megfelelő a tápanyagok továbbítása, és lerakódások képződtek a belekben.

Ilyen esetben fontos arra gondolnunk, hogy az emésztés javításával számos centimétert leadhatunk a derekunk körméretéből.

A tavaszi méregtelenítő kúrák nem csak azért alakultak ki, mert a télen sok mérget ettünk, hanem azért is, mert télen nagyon sok főttet fogyasztottunk, melyek maradékai a testünkben találhatóak felesleg formájában. A nyers ételek hiánya, a nehéz fűszeres húsok esetenként szénhidráttal együtt fogyasztva nagyon megterhelik és kitágítják a béltraktust ezzel jelentősen megnövelve a derék körméretét.

Hogyan lehet emésztést javítani? Egyél többször a szétválasztó diéta szerint külön a szénhidrátokat a fehérjéktől. Egyél rostban gazdag tápanyagot főleg este, és nem gyümölcsöt feltétlenül, bármennyire is jobban esik, mint a zöldség, a gyümölcs cukor még ha könnyebb láncolatban is van, mint a répa cukor, és esténként már annyira rosszul emésztődik a cukor, hogy inkább árt, mint használ karcsúságunknak. Igyál sokat, tiszta alacsony ásványi anyag tartalmú vizet. Emellett heti egy léböjt nap, melyet rostos levekkel viszünk végig, nagyon sokat használ.

A karcsú derék nem álom, de napi ápolást igényel, ugyan úgy, mint egész testünk!