Lássuk a keringő fogyókúrás tévhiteket!

Heti egy edzés elég a bombaalakhoz?

„Bármennyit ehetsz, ihatsz és heti egy edzés is elég a csodás alakhoz...”olvastam egy weblapon.  Izmainknak folyamatos terhelésre van szükségük ahhoz, hogy feszesek maradjunk, ebből következik, hogy heti egy edzés kevés lesz a karcsúsághoz. A tónusosabb, keményebb izmok és a formás alak kulcsa a gondosan válogatott étrend és heti 3-4 alkalomnyi intenzív, izzasztó edzés, mely legalább 30 percig tart.

Csak 30 perc után indul be a zsírégetés

A zsírégető folyamatok azonnal beindulnak a szervezetben, ha mozogni kezdünk, hiszen azonnal el kell látni energiával az izmainkat. Az edzés eredménye nem feltétlenül csak az edzés hosszától, hanem az intenzitásától és típusától is függ.

A tökéletes alakért tenni kell, SOKAT!

Aki vékony az biztosan egészséges is

Dehogy, kérdezd meg egy vékony ismerősödet! Az tény, hogy a túlsúly okozhat némi egészségromlást, de nincs egyenes arányosság. Aki vékony, valószínűleg sportol, ezért egészségesebb lesz annál mint aki nem sportol, de nem azért mert vékony, hanem azért mert sportol.

A sok felüléstől lesz kockás a has, de azért az emésztés a legfontosabb

 A felülésnél csak a has egyes izmai dolgoznak, így érdemes a felülést törzsemeléssel és lábemeléssel kombinálni. A hasi fogyáshoz pedig a béltisztítás elengedhetetlen!