Nyolc tipp a sikeres fogyásért – avagy a fogyás lelki háttere

  1. Ne foglalkozz azokkal, akik megpróbálnak lebeszélni a fogyásról! Általában mindig akad valaki, aki elmondja, hogy „Te úgy vagy jó, ahogy vagy!” A kérdés mindig az, hogy TE MIKOR ÉRZED JÓL MAGAD? Mindig azzal foglalkozz, ami SZERINTED A LEGJOBB NEKED, ők lehetnek kövérek, ha nekik úgy jó!
  2. Ne hasonlítsd magadat másokhoz! Mindenkinek más az alkata, a teste felépítése, ami azt is jelenti, hogy mindenkinek másmilyen módszerrel sikerül majd lefogynia, illetve nem mindenkinek adatott meg, hogy 34-es méretet hordjon. Mindig a TE CÉLODAT tartsd szem előtt, és ne félj módszert váltani,még akkor sem, ha körülötted mindenkinek az volt a megfelelő!
  3. A nők nem férfiak! A férfiak sokkal gyorsabban képesek lefogyni, mint a nők, sokkal kevésbé hajlamosak a narancsbőrre, és összességében az egész izomzatuk másmilyen, sokkal szikárabb, erősebb.
  4. Ne legyél a Fogyasztó szerek áldozata! Tuti fogyasztó tabletta nem létezik, csak kemény munka van! Kérdezd meg akármelyik csinos barátnődet! Olvasd figyelmesen el a csodaszereket hirdető oldalak apró betűit is. Az összes termék fogyasztása mellé odaírták, hogy maximum mennyi kalóriát lehet hozzá fogyasztani naponta, tehát nem a szer, hanem a kevés kalória fogyaszt!
  5. A vitaminok jók és kellenek a fogyáshoz és az egészséged megőrzéséhez! Nagyon fontos, hogy amit választasz, az mindig tisztán növényi legyen, és ne tartalmazzon egyéb kiegészítőket, ne tartalmazzon szóját sem! (kivéve ha változó korban vagy, akkor kis mennyiségen megengedett, sőt üdvös a szója fogyasztása) A vitaminokat próbáld ne tablettákból, hanem növényekből, vagy azokból készült vákuumszárított termékekből magadhoz venni.
  6. Határozd meg az ideális méretedet, ne a súlyra figyelj, hanem a körméretre! Figyel oda azért a testalkatodra és a genetikailag öröklött tulajdonságaidra is!
  7. Ha úgy döntesz, hogy rendszeresen méred a súlyodat néhány tényt fogadj el. A súlyt nagyban befolyásolja a test vízháztartása, ami összefügg a hormonális egyensúllyal is. A hormonokra pedig kihatnak az érzelmek, tehát a környezeted véleménye, és minden egyéb érzelmi ingadozás is. Ezrét ne lepődj meg, ha a ciklus előtt vagy egy rossz hangulatú nap után többet mutat a mérleg, és szebb és könnyebb vagy egy szép tavaszi napon. A súlyt továbbá nagyban befolyásolja, hogy mikor méred, széklet volt-e, és hogy mi van rajtad.
  8. Gondold át ételed díszítő, felesleges elemeit, mielőtt elkészíted azt. Tény, hogy a szendvics sokkal finomabb majonézzel, vajjal, de biztosan nélkülözhetetlen? (Tudod mennyi kalóriát tartalmaz egy kanál majonéz?)